måndag, mars 24, 2008

Röra, Kaos och fullt upp

Oj Oj Oj vad jag har slitit i helgen, vilken röra det är, men gud vad det kommer att ha varit värt det när det är klart


Det var bra mycket svårare än jag trodde att bygga luckorna i väggen. Micke byggde den undre och när jag sett hur han gjorde kämpade jag på med den övre.


Jag sågade fel, mätte fel, fick göra om det och justera till det ett par ggr, men nu är luckorna på plats och idag ska jag spackla den väggen och kanske börja tapetsera dom andra väggarna.


Elleeeer, kanske bara ska spackla den väggen och ta en behövande paus tills imorgon.


Jaaa, vi får se, man är ju ganska mör i kroppen *s*










En total röra av möbler mitt i rummet.
*s* det ända jag täckt och skyddat från damm är
den nya tv:




Övre luckan. Här inne ska Dvd:n
och Digitalboxen stå :-)









I den undre luckan ska Tv:spelen stå. Fan det kommer bli så snyggt *ler*
Så....Nu är det bara att sätta igång och spackla den väggen,
sen är det dags att sätta upp taperna.
Morsning....

Inga kommentarer: