torsdag, juli 29, 2010

Jävla skitpsykolog :-(

Mådde taskigt redan innan jag gick dit, ser det här som min sista sommar, behöver stöd och hjälp att ta mej ur det här tänkandet.....redan efter 10 minuter så fick jag höra av honom att jag ät otrevlig.....JO men...Välkommen till min värld ashole *grrr*
Efter ca 15 minuter hade han konstaterat att jag inte led av depression utan kris-situation, att jag fortfarande bar på så mycket ilska och bittert hat gentemot sjukvården för att det gick som det gjorde med brösten...Sen kom han med den briljanta ideén att jag kanske borde ta bort det vä implantatet pga smärtan där...HALLÅÅÅ....Om jag har svårt att identifiera mej med hur jag ser ut i dag, hur fan trodde han då att jag skulle må med ETT bröst :-(
Sen blev han arg för att jag inte kunde acceptera det, det fanns ju dom med så mycket större problem...Fogdö ex.....Jo..men han sitter nog inte med en pension på 5200 kr i månaden...jag skulle kanske också orka gå vidare om jag visste att jag hade det ekonomiskt tryggt i framtiden.....

Han va så jävla elak, jag grät mest hela tiden, sen när jag började ta upp att det var mycket press för det här med att jag blir utförsäkrad så sa han......

JAAA.. det vet vi ju båda vems fel det är !!!
Nää..va menar du ?
JAAA alla dom där bandidos som satt i system att lura staten på pengar....OCH  ....JAA du vet....Invandrarna, dom som kommer hit och utnyttjar vårt system och skickat hem pengar varje månad....

Men jag då, ska jag sitta i kläm för det, varför ska jag drabbas av det....
Det gör du inte, ska du se...det kommer att visa sej vilka som är sjuka och vilka som inte är det !!
Men hallå, det är ju det jag gör nu, jag sitter i kläm, jag har haft en helvetes sommar för att jag inte vet hur jag ska klara mej när jag blir utförsäkrad, jag står på backen om en månad, fattar du inte det, fattar du inte att jag inte har nånstans att ta vägen, Micke kan jag ju inte bo kvar hos, han kan ju inte försörja mej...


Vänta och se......

Hur kan en utbildad psykolog bara få sitta och säga på det viset ???

Började ställa dom sjukaste frågorna..hur jag va i skolan, om min mamma haft svårt att sova eftersom jag har det......
Skulle det isåfall vara anledningen till att jag har det, skulle det bota min whipplash eller ge mej mina bröst tillbaka ??

Jag bara undrar....
jag trodde jag gick dit för att få hjälp, nu känner jag mej mer skjälpt än någonsin tidigare....är det här den hjälp jag får ??

Nu skulle han skicka en remiss till nå psykosmärtenhet, minns inte namnet på det.....

Nästa anhalt alltså...men när kommer hjälpen som jag behöver ??

Inga kommentarer: