tisdag, juli 06, 2010

Heligt förbannad

Gudrun shyman eldar upp 100.000 kr

FI: Summan motsvarar vad kvinnor förlorar i lön varje minut jämfört med män.
Feministiskt initiativ har eldat upp 100 000 kronor. Vi gjorde det som en manifestation för rättvisa löner mellan kvinnor och män. Summan som vi eldade upp motsvarar vad kvinnor i Sverige förlorar i lön varje minut, jämfört med män.

Jag kan tala om för den förbannade fittan att jag har varit sjuksriven i 18 år och deklarerar för 104.000 kr.

Att elda upp dessa pengar är som att spotta mej rakt i ansiktet, fy fan så förnedrande.....och hon påstår att hon gör det för rättvisan.........Suck my dick.....Om jag haft nån :-(

Pengarna var en gåva påstår hon...en gåva från vem kan man undra, vågar den personen framträda ??

Vi går mot val....Att göra en sån sak tycker jag tyder på ren desperation och som om man faktiskt kastar in handduken.....
MAN VILL HELT ENKELT INTE VINNA VALET.....
För det är för mycket skit att städa upp efter alliansen...

Gott folk, jag är ganska säker på att dom kommer att sitta kvar efter det här :-( Alliansen alltså.....

Inga kommentarer: