torsdag, juli 22, 2010

- till iphonen

Trodde aldrig. Ville aldrig klaga på min älskade iphone, men ikväll måste jag ändå få göra det....

Det började faktiskt när jag för första gången synkade med iTunes efter att jag uppdaterat till senaste os4. Efter det så har en del ljud försvunnit på luren.....

Idag laddade jag hem ytterligare en uppdatering. Direkt efter det så hittade den inte mitt trådlösa wifi ???

Efter mycket pillande med inställningar hit i dit så fick jag igång det och det visade sej trodde jag då att det var mitt eget fel.....

Nu undrar jag...

La mej just i sängen, samma säng jag ligger i varje kväll.... Helt plötsligt så har jag ingen nätverk, har bara wifi........

Hur mycket jag än pillar så får jag inte kontakt.... Har prövat att gå in i andra rum, testat på verandan. Inget funkar :-(

Ska det va så här när man betalat ett abonnemang på 500 i månaden ???

Så vill dom att man ska slopa jacken... NEJ NEJ.... ALDRIG..........

Jag vill inte klaga, jag älskar min Iphone, men hallåååååååååååååå i första hand måste man väl ändå veta att man kan ringa. Det är ju fortfarande en biltelefon... eller.....

Ja ja, får ta det imorrn.... Vägrar tro att det är nå fel med min lur så jag blir tvungen att lämna in den och bli utan i flera veckor :-(


Inga kommentarer: