tisdag, maj 10, 2011

I pysselsättning igen…

 

Idag var det dags att åka till IH och få närvarorapporten ifylld….Skickar ju in den 10 varje månad för att hinna få pengar till den sista. Tömde sparbössan för att kunna parkera inne i stan……

Tack o lov slapp jag åka in till AF för att få halva tiden påskriven, för när jag skulle åka hemifrån så låg det ett kuvert i brevlådan om nytt beslut.

Så nu är det bestämt att jag ska gå internt på IH tills min handläggare kommer tillbaks från sjukskrivningen…..Så…Nu blir det pysselsättning på Iris Hadar, skulle få hålla på med nåt administrativt på datan.

Börjar tycka att hela den här skiten luktar apa…..hur är det tänkt att detta ska leda mej till en anställning nånstans ??

Ja Ja……tar dagen som den kommer, orkar inte bry mej. men det är jobbigt att bara ha beslut 2 månader i taget, kniper till ordentligt i magen hela tiden när det är på väg att ta slut Ledsen

 

Solen skiner, nå alldeles makalöst, orkar inte ens vara ute och njuta av den, då det är alldeles för kallt för att bada….bara ligga i solen utan möjlighet att svalka av mej pallar jag inte….Igår snabbdoppade jag mej 2 ggr…det var 15 grader *s*

Inga kommentarer: