söndag, maj 08, 2011

Idag blev jag påmind om Outsiders som jag var med i….

 

Sandra hade letat fram avsnittet som jag var med i…Det var ju ett par år sedan och efter att hon delat klippet på facebook så kände jag att jag ville kika på det….

outsiders

Det blev en del tårar kan jag säga..jag hade faktiskt ärligt glömt hur svinjävligt illa det såg ut…Och jag jan säga att det var ganska skönt att se att det verkligen blivit såååå mycket bättre med åren…herreguuuud vad jag såg ut Ledsen

Tänk att den naveln jag hade då var sydd av en av Sveriges skickligaste mikrokirurger…Acosta på Uppsala Akademiska Sjukhuset Uppsala….Herregud, om jag var han så skulle jag skämmas……När man tittar på det idag så undrar man i vilken förskoleklass dom har fått öva på korsstygn Ledsen

Här kommer en länk till avsnittet…..Det är ju inte bara jag som är med, så det blir en del spolande och för att få se resultatet efter återbesöket då, så måste man tyvärr spola sej fram en del….Sen finns det ju bilder på det absoluta slutresultatet på min hemsida…..

Som sagt en del tårar blev det efter att jag titta på det….

Sen mitt i snyftet så öppnas plötsligt ytterdörren och in kommer Pixie rusandes Ler

Då är det Carrro & Magnus som kommer med lilla Berra *yeeeeeej*
Dom hade varit på streetrace som tyvärr hade slutat 2 timmar innan utsatt tid….

i flera avseénden ikväll kan jag ju bara säga…En annans olycka blir nån annans lycka…Ikväll var det jag som var lyckan….Blir så happy när jag får vara med lilla Berra och ikväll har han legat på min arm i över 1 timme Ler

Love You carro för att du tycker att jag är värd att “kika förbi” *Puuuuuuuuss*228552_10150184465588425_664388424_6777887_6439287_n

 

 

Sötaste lilla killen sover gott hos mormor Ler

 

 

 

 

Nu är det Natti Natti

 

3 kommentarer:

ewa sa...


Har tittat på avsnittet och jag vill säga nåt men jag vet bara inte vad.

FAN vad jag tycker synd om dig ❤

KRAM

raggartufsen sa...

Tack Ewa :-)

Har haft ett par kämpiga år :-(

ewa sa...

Jaa..det förstår jag❤

Fantastiskt bra kämpat!