torsdag, september 01, 2011

Äntligen fått träffa Berra igen :-)

 

Som jag saknat honom. Man känner det extra tydligt när man kommer dit Ler

Vi har bara suttit där hemma och tagit det lugnt, eller lugnt o lugnt *s* det är verkligen full fart på lillkillen nu, han nöjer sej verkligen inte bara med att sitta i knät längre, nu ska det hända grejer hela tiden, han älskar att med stöd gå fram till saker. Han kommer nog aldrig att krypa den gossen, här kommer vi köra  på stora artilleriet direkt och ta oss fram gående istället *s*

Carro bjöd på Tacos till lunch och så har vi fikat Blinkar

Jag hade också så klart med mej tröjan som jag stickat, nu när jag sett den på och såg att den passade så kan jag säga att jag är mäkta stolt att JAG gjort den alldeles själv *ler* Carro blev jätteglad över den. Så synd att han kommer växa ur den Ledsen

Så…Nu ska jag fixa falukorv med pepparotssås och potatis Ler

Inga kommentarer: