torsdag, juni 17, 2010

Karensdagar




Så sur och arg..... Fick papper från facket idag.... 7 dagars karens...... Ingen jävel som sagt nåt till mej om det innan.... Aaaaaaarg, inte nog med att jag förlorar 800 spänn i månaden på att jag blivit överslussad till Arbetsförmedlingen, nu ska jag förlora 7 dagars inkomst helt och hållet.... Va fan kommer jag att få ut i Juni ??? Va fan ska jag leva på ????

Är så jävla trött på den här skiten nu... I vintras va jag jävligt nära att ge upp, men jag tog mej samman och sa till mej själv att jag inte skulle måla fan på väggen, ta en dag i taget och se vad som händer. Sommarn var ju på väg, min bästa årstid, har mindre ont, kommer ut och rör på mej mer eftersom jag inte behöver frysa ärslet av mej.... Men sommarn kommer ju aldrig, iaf inte vädret :-(

Och nu det här.... Tankar på att ge upp kommer tillbaka, man är ju iaf inte värd nåt, man är bara en belastning för samhället och alla skattebetalare hatar en ...... Va fan är det då för mening me min existens.....

Imorrn, möte med arbetspsykologen... Å va ska han göra för mej ????

Orkar fan inte mer nu :-(


- Posted

Inga kommentarer: