fredag, juni 18, 2010

Min idyll

Min idyll håller på att förvandlas till ett helvete eller så är jag bara en bitterfitta...

-Närmsta grannes ungar, gapar, gråter, skriker så det låter som dom befinner sej på min veranda :-(

-Samma grannes träd växer upp och skymmer solen från klockan 13.00 och resten av hela dagen :-(

-Grannen över gatan parkerar ständigt sin och besökarnas bilar framför våran uppfart så jag ÄR tvungen att köra in i enbuskarna för att komma in till mitt hem= repor längs hela sidan :-(

-Grannen bredvid grannen sitter och trummar hela dagarna, finns bättre att lyssna på en samma ihärdiga toner :-(

-grannen nedanför oss har ungar som gapar, skriker, gråter och tjuter av glädje så det låter som dom befinner sej på min tomt,ibland funderar jag på om det är min studsmatta dom hoppar på :-(

Va fan är det som får folk att tro att dom kan bete sej och låta som dom vill bara för att dom bor i hus ???

Inga kommentarer: