tisdag, juni 08, 2010

Total kaos

Just nu är det total kaos i mitt liv. Bilen som pajjat och den grymma verkligheten som kommer ikapp mej mer o mer. För varje möte jag varit på så blir det grymmare o grymmare. Idag hjälpte hon mej att. Gå igenom alla satans papper man överösts med, både från facket och FK. Nu är dom sorterade i speciella märkta kuvert. Fick också veta att mina utbetalningar kommer bli den 27 varje månad, däremot kommer jag få den varaktiga som vanligt den 19.

Nu ska hon boka in ett nytt möte med både henne och deras psykolog. Fick också veta att efter att 3 månader gått så kan man få förlängt 3 månader till. Sen pratade vi om vad som kommer hända efter att det är slut. Om jag ber om ny sjukskrivning så kan jag om Jag har otur bli utan pengar i en hel månad !!! Hur fan ska jag klara mej då ?

Orkar fan inte ta in det i skallen nu. Har bussoproblemen kvar att lösa idag för att ens ta mej hem från stan. *suck*



Sitter iaf på viktväktarna nu och är glad över att jag tappat 1,1 sen förra vägningen. 10% tjohooooo får visst en nyckelring som snart ska delad ut i klassen ha ha ha. Med tanke på hur mycket jag fuskat till helgerna så är jag jäkligt förvånad att det blev minus alls :-)



- Posted

Inga kommentarer: