torsdag, juni 17, 2010

Introduktionskursen

Jaha... Mötet idag gav mej som sagt ingenting. Både psykologen och handledaren skakar på sina huven när jag berättar om alla utredningar jag varit på !!

Jag fattar inte riktigt hur det här kan ingå i regeringens sk rehabiliteringskedjan. Det ända som händer är ju att vi pratar. Nästa möte blir 3 augusti med psykologen.

På min fråga vad det fanns för "saker" för mej att göra så fick jag svaret gruppträffar ned föreläsningar om friskvård, stresshantering. Ska det göra mej frisk efter 18 års sjukskrivning. Ska det bota min whipplash och mitt trasiga psyke ??

Fattar inte hur dom tänker.

Min handledare ska iaf hjälpa mej med facket nu. Jag ska inte alls ha några karensdagar, jag ska inte alls behöva ansöka om att få den lägsta avgiften. Sånt ska dom se själva. Men jag fixar inte såna samtal, jag ber dom bara dra åt helsike, så hon skulle ringa dom för mej :-)
Det tackar vi för




Eftermiddan ägnade jag åt husvagnen, målade och fixade med alla dynor och gardiner. Nu är den klar för uthyrning. Förtältet ska upp så vi kan ta lite fina kort till annonsen.






Aprikos färg blev det.

Natt natt





- Posted

Inga kommentarer: