onsdag, augusti 18, 2010

Alko ?

Känns som jag är på god väg att få den där parkbänken i vasaparken nu.
Varje kväll jag går och lägger mej så tänker jag att nu får det va nog.... Nu måste jag börja räkna points igen och tänka på hur mycket jag dricker.... Frukost och lunch går bra... Men sen är det som jävulen tar tag i mej :-(

Jag moffar i mej en massa onyttigt hela eftermiddan för att till slut avsluta med 2-3-4 glas vin :-(

Suck........

Är ju inne i en sjukt jobbig period med val om nån månad och vetskapen om att att jag inte har nån försörjning om nån månad :-(

Stoppar huvet i sanden och bara skiter i det.. Men innerst inne så gör jag ju inte det. Det är nog därför jag är så destruktiv :-(

Men va ska jag göra då.......?
Va fan ska jag göra ?????


Just nu iaf..... Sova

Natt


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: