torsdag, augusti 05, 2010

Elvis

Tidigare i veckan va han lite torr. Men idag mår han fint :-)

Modemet... Ja... Är nog skyldig 3 en ursäkt *s*
det visade sej att jag försökte att sätta in simkortet på helt fel ställe. Det fanns ett dolt ställe som inte angavs i beskrivningen. Det jag försökte med var för minneskort. Ha ha

Grejat med det mest hela eftermiddan. Det slutade med att jag inte hittade nåt wifi på min egen dator efter att jag testat modemet där... Fan va jag hatar att hålla på med andras grejer. Hatar dessutom att jag sålde den lilla till en kompis. Den har fan inte gjort annat än krånglat sen dess. Konstigt. Den krånglade inte innan :-(

Idag har jag iaf konstaterat att det inbyggda modemet i den inte funkar :-( men nu skiter jag i det. Vill hon lämna in den får hon göra det......

Va på klubben och bokade in oss på rockkryssen :-)

Tog ett glas vin som blev tre... Nu e jag lite dragen ha ha ha

Natt natt


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: