söndag, augusti 15, 2010

Nobbade sex

Just nu känns det lite konstigt...tror fan jag fick en sexinvites ikväll, men inte fattade det........eller så var det bara önsketänkande *s*

Hur som helst så är jag lite packad......
Så det va kanske bäst...ha ha ha..........

Dagen har varit kanon.....om man bortser från den konstiga magsmärta jag haft och blodet som inte sipprat....utan runnit från alldeles fel ände :-(
Har inga hemmis, så jag har svårt att tänka mej att det skulle var orsaken...men har heller inte någon magsårs-smärta, så jag skulle tro att det var från magsåret....
Vad finns kvar....Gyn-sidan...men hallåååååååå, den är ju helt tom...hur och varför skulle det komma blod därifrån ??

Ja Ja....får se på Måndag, fortsätter det så lär jag ju ringa farbror doktorn............

Knatt knatt..................................Fnattt *asg*

Inga kommentarer: