måndag, augusti 23, 2010

Möte på AF

Jaha...Då var det dags då, nu ska dom ha ut mej i sysselsättning, men början nästa vecka, ska då på studiebesök på Iris Hadar.....va fan det nu är för nåt ??

Vet bara inte hur jag ska klara det ekonomiskt, har ju inte en spänn över när räkningarna är betalda, har redan förlorat 1000 kr i månaden på att gå från sjukkassa till arbetsförmedling och aktivitetsersättning :-(

Nu ska jag 2-3 ggr i veckan ta mej till stan och får ingen reseersättning och inte mer i plånboken för att jag gör nåt heller, har redan aktivitetsersättning och den blir den samma även om jag gör nåt :-(

Jag som äntligen kände lite lycka för att jag skrapat ihop pengar så jag ska kunna lämna in bilen på Måndag....
Aldrig får man vara glad ens en dag .-(

Nu ska jag googla på skiten och se vad den kan ge mej.....