fredag, oktober 01, 2010

Utlåst

Jösses vilken skitmorgon jag haft, ska vi tävla....jag vinner lätt *s*

När jag skulle åka iväg i morse så var jag tvungen att skrapa rutorna "Vinter på G" :-(
Startade upp bilen, tog isskrapan och satte igång....
När jag skulle in i den igen så var den låst....Jippie Crysler och deras elfel *suck*

Gick för att ta extranyckeln till huset för att hämta reservnyckeln till bilen....som stod på tomgång....Så kunde jag bara konstatera att hemnyckeln inte låg där den skulle....

Vad göra nu, kände dessutom att det var lite akut med en 2:a på gång...Panik...

Ah...först så fick jag sätta mej i husvagnen på pottapottin och göra 2:an *s* Som tur va så hittade jag en rulle med papper på verandan.

Sen var det bara att hämta en hammare från garaget som tack o lov stog olåst.....
Ja, ni fattar va *s*
Det va bara å slå in fönstret på ytterdörren, tur i oturen så har vi inget larm som kunde sätta igång o tjuta *s*

Sen har jag ägnat hela förmiddan åt att avlägsna allt trasigt glas, inskaffat nytt och bytt det.
Tacksam att jag inte har tummen mitt i hand, nu kosta det bara 400 kr för glaset, men om jag inte klarat att göra det själv.....jaaaa, då hade kunnat bli dyrt *s*

Fast det värsta med hela alltet det va nog att ta hand om pottsnusket :-(

Så här efteråt, kan jag faktiskt skratta åt det..herregud *asg*
Skulle legat kvar i sängen imorse istället hi hi hi

Slå det här om ni kan *s*

1 kommentar:

Bunny sa...

Vissa dagar vill man bara sätta sig ned på marken och gråta!!