torsdag, oktober 28, 2010

Enköping igen :-)

Har tillbringat ytterligare en dag med min underbara dotter Caroline, hon ville ha lite sällskap å handla present till Valle.

Kul va att jag hittade en parfym till mej själv, har faktiskt inte haft nån på ett år nu sen min Gautier tog slut :-(
Eftersom jag är så fast i den så ville jag spara ihop till en likadan, men nu som sagt så hittade jag en som jag verkligen gillade och den kostade "bara" 299 kr *s* En hiskelig massa pengar för mej, men vafan...Jag måste ju också få lukta annat än rök nån gång *s*

Kvällen tillbringade jag med Sandra & Johanna som kom över en stund, vi hade iphonejunta *asg*

3 nördiga tjejer med varsin iphone, som sitter och jämför appar *s*

Kollat paradis Hotell och nu ska jag fejja lite innan det är dags att nanna kudden :-)

Natt Natt alla stalkers :-)

Inga kommentarer: