fredag, oktober 29, 2010

Min Fredag börjar med.....

Vaknade upp och hade en bra dag, ingen huvudvärk och inte ont i ryggen, har sovit bra och tyckte att detta kunde bli en bra dag....men se det tyckte inte Carin att jag skulle få...

Så......Henne pissar jag på....

Förstår inte att det finns folk som surfar runt och letar elakheter, om du råkar hamna på min blogg och inte gillar det du läser, men FUCK...Surfa vidare då, du hittar säkert en blogg som handlar om mode och glamour, passar det inte så surfa vidare.  varför ska du trampa ner mej och mina bloggvänner, varför ska du trycka ner oss ytterligare ?

Blir så ledsen på såna som dej, skaffa ett eget liv och våga stå för vem du är, länka till dej själv och låt oss ta del av din blogg, stanna inte bara upp och häv ur dej en masssa som sårar......

Dagen ska nu ägnas åt att ta hem ett program som hjälper mej spåra ip-nummer....

Inga kommentarer: