onsdag, oktober 20, 2010

Datafixing

Dagen har ägnats i stora delar åt min gamla stationära dator ( Den Micke har idag)
Av nån skum anledningen så blev Tradera blockerat, han kunde helt enkelt inte komma in på sidan....
Prövade med systemåterställning, men det gick inte ens.....3 försök, så långt tillbaks som Augusti....men datorn sa ifrån, det gick inte...Inga säkerhetsinställningar eller brandväggsinställningar va förklaringen heller...
Så det slutade med att jag fick installera en annan webbläsare ( Chrome)
Då funkade det bättre, för att inte tala om hur mycket fortare allt gick :-)
Inget ont som inte har nåt gott med sej :-)


På kvällen luftade vi Galaxien, tog en tur till klubben...............Kunde vi ha låtit bli..Jag säger inget å har jag inget sagt *s*
Men det är en annan historia *s*


Imorrn.........Iris Hadar med min handläggare, vi ska diskutera min framtid och ev lönebidraganställningar....
Vet ju att frågan OM vad JAG vill, kommer att komma upp.............Funderat en del på det.....Ser ju gärna ekonomiskt och efter hur jag är sovmässigt att det kan bli nåt på natt, men å andra sidan vill jag ju gärna göra nåt med data o hemsidor ( Men har inte rätta kunskapen) Eller kanske som B-Chaufför åt nån bud firma.......


Ja Ja..det är imorgon...Nu ska jag roa mej lite med tetris en stund, sen sängen..


Nattinatt

Inga kommentarer: