tisdag, oktober 19, 2010

Facket igen.....

Jaha....Så lyckades dom igen då.....har tappat räkningen nu på vilken månad i sträck som dom lyckats skicka fel belopp på fakturan, det är väl märkligt att en så stor instans inte ska klara av denna enkla sak. Förra månaden när jag pratade med dom så sa tjejen att hon hade gått in och ändrat i datorn, så nu skulle det fungera !!
Jo mors *s*

Sorgligt :-(

Dagen har ägnats åt Carros blogg, jag retade mej på att hon hade en så dålig bild, så jag erbjöd mej att göra en ny till henne, hon blev jätteglad och bad mej göra om hela bloggen......
Jag tog mej nog vatten över huvudet där, för det har tagit precis hela dagen, hon har inte sin blogg på blogger och där hon har den måste man gå in och fixa i en massa ccskod och eftersom det inte är mitt allra starkaste kort så tog det tid *s*

Här är bilden jag gjorde iaf, kolla in pixxis tunga *asg*

Imorrn MÅSTE jag skärpa till mej och komma utanför dörrn, känner att jag har stickningar i fötterna pga att jag rört mej så lite :-(

NattiNatt...

1 kommentar:

Bunny sa...

Dessa myndigheter... :S

Men jättefin blogg!! :)

Kram <3