måndag, augusti 01, 2011

Bästa helgen :-)

 

åååh vilken härlig helg, Berra är döpt och dopet va kanon, gud va fint allt va ordnat. Ler

Det finaste på hela dopet var absolut den här sången som tyvärr inte går att dela rakt av, ni får kolla in länken på Youtube….   Tänk att livet landat just här (Ni som följt min blogg och vet hur tragiskt Carro förlorade sitt barn i 22 veckan förra året förstår nog innebörden i sången…..mitt öga var iaf inte torrt efter att jag lyssnat….

 

 

 

 

 

 

Allt va så fint och att se alla som betydde nåt för Berra, Carro och Magnus i kyrkan va så fint, tyvärr kunde Ida (En av faddrarna) inte komma pga av arbete och tyvärr valde styvmor att inte närvara (varför) tänker jag inte gå in på här, men det är hennes beslut och helt upp till henne ( Hennes förlust)

Idag har jag (och Jazmine) varit barnvakt typ 1,5 timme medans Carro & Magnus va på biltema,

Det märks verkligen att hon har en egen lillesyrra, hon kånkar, myser och får Berra att vara glad hela tiden, hon “känner” när han är trött och hon “känner” när han vill leka Ler Hon uppmuntrar honom att upptäcka nya saker, känna på en fotboll, låta honom känna på hennes ansikte och mysa in sej, känna sinn egen balans, så fort han tippar så är hon där med en stöttande hand. Herregud Jazmine…Va fin du är och va go du är, du är verkligen en klippa (Fick JAG ha Berra nåt alls) JO det fick jag *s* Men då var det tyvärr ingen som höll i kameran…..Så det är hon INTE så bra på *asg*
Älskade goa Jazz, du är fan bäst *ler*

 

Sen var vi och spelade minigolf (Jag kom tvåa) Tjooooooha Ler

Efter det så åkte vi hem och grillade, då kom även Jeanette, Krull och Jenny.

Sen just när vi ätit klart så kom vår rörmokare med dotter och kompis, vi drack kaffe (Vin & Öl) och surrade ett tag.

På det hela taget en kanondag Ler

Det kommer att komma bilder på doppresenterna, men dom jag tagit själv är lite så där, så jag väntar tills Carro lagt upp sina bilder som hon tagit i lugn och ro, annars tar jag nya när jag är där på min BerraTisdag Ler

Sen vill jag tyvärr avsluta med……Ytterligare en i min närhet som drabbats av samma vidriga sjukdom som min dotter drabbats av Ledsen Jag är så ledsen för din skull och jag hoppas verkligen att det löser sej för dej. ♥

Aaaaah….Men det här tog ju bara 2 timmar att skriva…..Inte konstigt att det blir så lååååångt  mellan inläggen….

 

Tjongilitjong

Inga kommentarer: