torsdag, oktober 06, 2011

2011 ♥

 

Mitt bästa år på hela 2000-Talet.



Blivit mormor till ett litet mirakel.
En dotter som blivit frisk från cancer.
Kommit tillbaks till arbetslivet på en arbetsplats som jag trivs kanon med.
Saker och ting kanske börjar ordna upp sej för min andra dotter.

 

Det finns saker vi tar för givet här i livet, det borde vi kanske inte göra. I bilen på väg till Enköping idag så slog det mej att jag är LYCKLIG….För första gången på åratal så är jag lycklig.
Jag har ett liv som många skulle döda för, en familj som jag älskar och ett helt underbart barnbarn Ler

När jag kom hem så hittade jag det här på Facebook och var bara tvungen att dela det här…

  • Det finns tre saker i livet som aldrig kommer tillbaka...
    Tiden...Orden och Möjligheterna...
  • Det finns tre saker som kan förgöra dig...
    Lögner...Stolthet och Svartsjuka...
  • Det finns tre saker som du aldrig får förlora...
    Hoppet...Tålamodet och Ärligheten...
  • Men det finns tre saker som har mer värde än allt annat...
    FAMILJEN, KÄRLEKEN, VÄNSKAPEN!

    Var rädd om den, har du en gång förlorat den kanske den aldrig kommer åter ! Tänkvärda ord att anamma….


Å här kommer ett kort på dagens busunge, den bästa i hela världen Ler



*s* Blir glad av att bara se honom Ler

 

1 kommentar:

Nicole sa...

Samma här :)

2011 har verkligen varit ett BRA år, det bästa på mitt 2000 åxå :)

PUSS!!! ♥