tisdag, oktober 11, 2011

Presentkort i lön !!!!!!

 

Än är inte botten nådd i vårat skitsverige…TACK O LOV gäller det inte mej (Får man vara så egoistisk?)

Igår fick jag höra om en kille som fått förslaget av Billiga Nisse att  jobba för presentcheckar !!!!

Ja…Jag väljer att gå ut med företagets namn, det gör jag av den enkla anledningen att jag tycker att dom borde FAN SKÄMMAS…..Presentcheckar kan man inte betala hyra och mat för, vart i helvete är vi på väg ? Ledsen

 

Solskenshistorier, speciellt min i all ära, men sånt här måste komma ut Ledsen

Man får inte glömma bort att mitt i just min solskenshistoria så pågår det fortfarande utförsäkringar, arbetslöshet osv som inte alla slutar lika lyckligt som för mej. Jag kan inte säga annat än att jag lider med dom som fortfarande är drabbade Ledsen

Speciellt om dom måste jobba för presentcheckar Ledsen

Det kanske är dags att ordinera dom där Empatipillerna till hela svenska folket så alla vaknar upp !

 

Idag står Berra på schemat….Längtar Ler