fredag, februari 04, 2011

Aj Aj…Drutta på ärslet idag och slog mej rejält :-(

 

Hade varit och lämnat bilen för däckbyte,skulle gå därifrån, halkade och föll handlöst bakåt,slog i skallen så det kändes som den sprack, dunsa i svanskotan (såklart), Axeln och handleden.. Nacken fick sej en riktig snärt och nu kan jag inte böja den åt sidan Irriterad Som om jag inte redan hade problem med nacken Ångande arg

Har försökt hållit igång och städat och strukit så gott det gick iaf, trots att det gjorde ont….
Men så fort jag slutade så började handen svullna upp kring handleden och jag fick svårt att lyfta hö axel Ledsen

Nu sitter jag här i soffan och kan knappt skriva Ledsen Resa sej är inte tal om Gråtande ansikte

Men glad är jag för det Ler För ikväll kommer Sandra och några kompisar till henne och vi ska spela Uno

uno

Och Hör o häpna alla nu….Jag har hällt upp ett glas vin  …

Ha Ha googlade och snooglade en bild som jag gjorde om *s *

fas3

Och här är oginalet

arligt-doktorn

Tjing Ding

signatur

Inga kommentarer: