söndag, februari 13, 2011

Babyshower

 

Ha Ha….Hade askul hemma hos Carro idag, såna roliga fina vänner hon har…..Valle som alltid ställer upp och finns för henne LerSå länge hon finns så behöver jag aldrig vara orolig att carro inte har nån som finns om det skulle brådska till förlossningen…..Vilken vän alltså Tummen upp

Det var också vansinnigt kul att Nattis kom, fast dom liksom inte umgås längre så kom hon ända från Uppsala, man skulle ju tro att hon hade nog med pendlande i veckan med tanke på att det tar henne som hon berättade 2 timmar och 20 minuter att pendla med buss till V-ås Ledsen

Tyvärr kom jag av mej i fotograferandet, för vi hade så jävla kul *s *

Vi har gissat datum, tid, vikt och längd och fått skriva namnförslag…..Åsså har vi gissat bajset *asg*

Rekommenderar inte för kräsmagade att förstora bilden….ha ha ha….

    

 

Så….kul hade jag Ler

Tack carro för att du bjöd med morsan bland alla kompisar Ler

 

 

 

 

När jag åkte hem så tog jag med mej mat från Vita hästen……Muuuums…..Red Curry Ler Bästa som finns och blundar man kan man nästan tro att man är i Thailand Blinkar

Kvällen blev ju så klart framför tv som för så många andra *s* Melodifestivalsuttagning…..Brolle Röda läppar gillardejAllt jag kan säga *s*

Looooove maybe ha ha ….

Nä….Nu är det natta på Edda Sovande halvmåne

 

signatur

20 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra att allt blev bra :)

Brolle... Ja, jag håller med dig ;)

ewa sa...

kul som tusan !!

Nu ska jag också kolla om du har en e-postfeed som jag har hittat hos mig :)

jajaja!!klart du hade..då så är jag med i matchen igan :)

Kram

ewa sa...

Tänk!!..jag kan kommentera från mitt e-postkonto också ..jösses villka finesser

Kram :)

Anonym sa...

Vad ni mobbas! :P

Det GÅR INTE FÖR MIG!!! Buhuuuuuu!

raggartufsen sa...

Smart som tusan, då missar man inga viktiga världshändelser här i bloggosfären :-)

ewa sa...

Nej nu har man minsann järnkoll :)) undrar bara hur stressad man blir när det bara MATAR mail i inkorgen..JESUS :)

Men Nicole..testa de andra alternativen att kommentera..

raggartufsen sa...

Ah *s* Man får ju ta det med en nypa salt, ibland gäller det att man klarar av att blunda när det rasslar till i inkorgen *s*

Anonym sa...

Inte stressad alls... Förstå när det varit en hektid´sk dag på FB och jag har 156 nya mail.... Hahaha!!

Nu funkar det!! *glad*

Tack Ewa! <3

Anonym sa...

Inte stressad alls... Förstå när det varit en hektid´sk dag på FB och jag har 156 nya mail.... Hahaha!!

Nu funkar det!! *glad*

Tack Ewa! <3

Anonym sa...

Provar att kladda för att se om det funkar här åxå :))

Anonym sa...

Och det är klart att det inte gör...

Jag vill inte kommentera som Blogger.... Gah!

ewa sa...

BRA JOBBAT Nicole <3

raggartufsen sa...

Men du....Bara för å stressa dej lite nu, men varför har du inte samma ikon som förut, då var det en liten bild på dej ? Nu vet jag inte vad det är för nåt....

Nicole sa...

Tack Ewa! :) Men här funkar det inte... :(

ewa sa...

Testar mitt worldpress nu..du får ta bort kommentaren

Nix..funkar inte..får ju inget epostalternativ att välja då!

Nix..det är bara googlealternativet som funkar..SORRY!

Anonym sa...

Nu funkar det, för att jag skrivit en gång som Nicole... Men vad F'N ä detta..? haha!

Okej, pren jag bara på det här inlägget eller på alla... :S

Anonym sa...

Säger ju det! Tack igen Ewa!!!!! :))))) *liiiite grinig nu* Hahaha!!

Min gravatar, funkar väl bara på wp eller har något ändrats nu iom detta... :S

ewa sa...

Det är väl E-postadressen som styr vilken gravatar som visas ? !! ..tror jag mig veta :)
Kram

Anonym sa...

Stämmer bra det och den syns ju inte då efetrosm jag inte kommenterar med den :)

raggartufsen sa...

Asså...Jag fattar ingenting *s*