måndag, februari 07, 2011

Duger inte :-(

 

Har du aldrig varit i min sits, då vet du inte hur det är….Att känna att livet suger, att hela tillvaron bara är skit, att vara tvingad till praktik utan lön, att behöva ta sina sista pengar till bensin så man kan ta sej till den oavlönade praktiken….Att inte kunna unna sej ett skit, att bara se på hur andra lever sina liv. Att trampas längre o längre ner för att snart ligga under asfalten…..

Jag missunnar inte nån annan det dom har, massuppfitta mej inte nu….men du/ni som inte är drabbade, ni måste försöka sätta er in i hur vi på botten har det….Ni tycker att jag är en gnällspik när jag delar länkar på facebook om FAS3 och utförsäkringar, men för mej är det inte gnäll, för mej är det UPPLYSNING….För om alla fortsätter knipa ihop mun och ögon och intalar sej att det “drabbar inte mej” Ja…då slutar det med att det drabbar dej med….Nån gång ska alla vakna, bara hoppas att jag fortfarande orkat hålla mej vaken till den dagen…Då kanske jag också får ett värde.

 

Just nu har jag bara knip i magen och vill inte ens hålla mej vaken till helgen Att sitta där på Babyshowern och bara skämmas för att jag inte bakat några bullar, eller för att jag inte har nåt fint till mitt kommande barnbarn………Jag vill helst bara slippa Ledsen Usch…..Att bara ha dom tankarna gör att mina mungipor faller ner och jag får torka bort tårarna som rinner…..FAN va jag hatar mej själv just nu som ens har såna tankar…HATAR Ledsen

gaaaa2

Å en sak till…..Jag skiter blanka fan i vem som läser det här nu…För just nu skiter jag blanka fan i allt Ledsen

 

 

signatur

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men hjärtat... *gråter*

Vad har hänt...

Jag tycker om dig, glöm inte det!!

raggartufsen sa...

*suck*

Bara så jag känner, inte så kul nu
:-(

Hakar kanske upp mej på "fel" saker, men det är inte så kul att inte kunna köpa saker till sitt kommande barnbarn.....

Resonemanget bland folk....Att man får skylla sej själv som hamnat i den här situationen :-/

Bara jävligt trött på att folk inte kan sätta sej in i hur det är och att det inte är så lätt att komma tillbaks efter 18 års frånvaro...

Det gamla vanliga...vem fan vill ha mej liksom :-(

Anonym sa...

Kram!

Valerie sa...

Det vackraste man kan ge sitt barn eller/och barnbarn det är kärlek! <3
o sist jag kollade, så kostade kärlek inte en krona, trots att kärlek är värt över en miljon!!
Tänk på det!!
Kram Valle :)