lördag, februari 05, 2011

Stel i nacken och ont i huvudet :-(

Handleden och ryggen är mycket bättre, men nacken och huvudet är riktigt illa Ledsen

Enligt försäkringsbolaget som jag talade med igår så tyckte dom att om jag inte blev bättre under helgen så skulle jag söka läkare….

Men jag tror jag ska ta mej en bastu under dagen och se om det blir bättre…..har ingen lust att sitta på akuten Sömnig

Borde väl få basta tutten nu efter 3½ vecka va ?

Vi hade skoj igår iaf, Sandra och Johanna var här och vi spelade nåt spel som jag inte kommer på nu vad det heter *s * Meningen var att vi skulle spelat Uno, men nu testade vi det här och det va kul Ler

Ikväll är står det mellan fest på Teddy Boys eller Melodifestivalen…..Som jag mår så lutar det åt melodifestivalen…..Känns inte så lockande att trängas med typ 300 personer  när man har ont Ledsen

Ha Ha…..Jag la ju ut en bild på Facebook här om dagen på min egengjorda Hummelsta Special (mmmmmmums)

I morse ringde min telefon och i andra luren var mammas bästa vän Gittan som jag inte pratat med alls sen syrran fick en ny lever och det va ju typ 2005 eller nåt….Blev så förvånad att höra hennes röst *s *

Hon hade skrivit till mej på Facebook igår och frågat hur man gjorde dom, men eftersom jag knappt vart inne där så hade jag inte sett att hon skrivit….så nu ringde hon och ville veta hur jag gjorde Ler

Lycka till Gittan Ler

Så……Nu ska jag ta och klä på mej…..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Melodifestivalen :) Och heja på Danny ;)

Kram <3

raggartufsen sa...

Ja det blir det, har alldeles för ont för att gå ut nånstans....
Imorrn blir det sjukan om det fortsätter så här *suck*

Anonym sa...

Jaaaa.... Och melodifestivalen var ju bra... *skrattar*

raggartufsen sa...

*s* Ja....Nanne va kanon :-)

Lider med Jenny bara, fy fan för å få sitt namn uppropat och sen få veta att det var nåt fel.....Amatörafton säger jag bara *s*

Anonym sa...

Blir bara sämre för var år... Och jag gillar Rickard Olsson men igår vet jag inte...