tisdag, oktober 11, 2011

Solskenshistorier….Ja dom finns på riktigt :-)

 

Har haft en otroligt händelsefylld dag, möte på praktiken med AF och IH…..

Men börjar dock baklänges….

Kom just hem från jobbet (Lägg märke till att jag skriver jobbet) Blinkar

Jag borde gå och lägga mej, trött som en gnu, men känner att jag bara måste varva ner och dela med mej glada besked först..

Hur som helst så slutade dagen med att larmet gick……Attans vilket ljud, innan vi visste varför det gått och innan Securitas kom på plats så var det ett väldans virrvarr *s*

Till slut kom vi iaf på vad som var orsaken Generad Inte kul för tjejen som sitter kvar natten nu Förvirrad

Hur gick mötet då ?? JOOOOO JAG ÄR INTE LÄNGRE PRAKTIKANT Ler

Eller…Jo det är jag, men det är typ bara 3-4 veckor till innan alla papper är färdiga…FATTA…….JAG HAR FÅTT JOBB Ler

24-7 Ville till o med ge mej en timanställning utan inblandning av AF….Men det ville inte AF och heller inte jag, så nu blev det som jag ville en lönebidragsanställning, för mej gör det ju egentligen ingen som helst skillnad, jag är som en av alla andra i gänget, jag kommer få min lön från 24-7 och inte i bidragsform från FK eller AF…..FATTA……Alltså…Jag fattar inte att det är sant, jag tror inte att det här händer mej…..Att ha en sån tur att hitta på ett sånt guldställe, ett ställe man tycker att det är skitkul att åka till, ett ställe där arbetskamraterna gillar en, där man är välkommen och som en i gänget efter så kort tid…..Helt fattbart….Kan inte räkna hur många ggr det kom glädjetårar på jobbet idag *s*

Jag skrev om det på Facebook, ha ha, man skulle kunna tro att folk grattat mej på 50-års-dagen….32 personer har gillat inlägget och 34 personer har kommenterat med Grattis osv. Fan inte dåligt för en “som inte” har några vänner och aldrig lyfter arslet från soffan *s* En av arbetskompisarna skrev……
Grattis till dig och även till oss på 24-7! =)

Whhhiii va lycklig jag är nu, kan fan inte smälta *s*

Det första jag ska göra när alla anställningspapper är klara är att ansöka om ett lån och sen blir det ögonoperation……Skrattar

 

2011 MITT ÅR Ler

Ps´det här blir sista inlägget med taggen “praktiken”
Ds´

Natti Natti

3 kommentarer:

ewa sa...

MEN Sussie GRATTIS!!!!!!!!!!!

Blir faktiskt rörd till tårar för jag fattar vilken känsla!

RIKTIGT JÄVLA ROLIGT för dig vännen!

Njut och sug på karamellen. Det är väl lite så att det kan vara motigt och jävligt bra länge..sen vänder spiralen och det ena efter det andra faller på plats!

TOKGRATTIS!!

raggartufsen sa...

Tack Ewa :-)

En känsla som är helt ofattbar, jag njuter av varenda sekund :-)

Anonym sa...

Åh vad roligt, MILJONER grattis till dig, :D