fredag, oktober 14, 2011

Taskigt med inlägg den här veckan…

 

Haft fullt upp och heller inte varit på blogghumör… Blir så ibland…

Iaf. har ju som sagt haft möte på jobbet och det är nu klart att jag blir anställd *Glad* Försöker få det att smälta in, men det är så svårt att fatta att det här verkligen händer mej…..

Tisdags var jag som vanligt hos Berra Ler
Vi var på stan och käkade lunch på …Ja…Vad hette det nu då *s* Minns fan inte….Iaf, jag käkad Natcho De Lux Ler

Jobbat så klart Ler

Torsdags satt jag till o med helt ensam på Taxi för första gången. ……Va nervös innan så klart, men det hade jag inte behövt vara, hade en bokning på hela tiden och ett telefonsamtal *s*

Hunnit med att vara in på KontorsAB och fixat med mousetrappern och fotpallen. headsetet kommer senare, så fort hon vet vilket jag ska ha som passar till telefonerna.

Efter jobbet så hann jag också in på Kinnarps och provade ut en stol. Nu får jag en med både nackstöd och svankjustering Ler

Sen på kvällen var det middag på Hong Kong med hela klanen Liebl, missade att räkna men vi var iaf över 20 personer och en herrans massa småttingar Ler Vi firade iväg Timmy som drar till Nya Zealand på Söndag….Ingen vet när han kommer hem nästa gång, sist han var iväg var han till Australien och var borta över ett år….
Tre rätters som vanligt. Vitlöksgratinerade jätteräkor- Oxfile på Thaivis med Hong Kong sås och så så klart friterad banan *muuuums* och matkoma *s*

 

I kväll Fredag så har det som vanligt varit idol på Tv här hemma, så besviken på att Denise åkte ut Ledsen

Imorrn ska dubbdäcken på och på kvällen ska jag vara barnvakt till Berra här hemma, Carro och Magnus ska på äventyr här i stan Ler

ja det va väl allt för nu  Blinkar

Inga kommentarer: