tisdag, oktober 18, 2011

Sova…..vad är det *s*

 

BerraTisdag, helt jävla underbart Ler

Hela vägen till Enköping hade jag ett leende på läpparna, detta trots att det faktiskt spöregnade, men för en gång skull så bryr jag mej inte om vad det är för väder, jag är ju lika glad för det Ler

Det händer så jäkla mycket i mitt liv just nu och ALLT är bara positivt.

Kan verkligen inte berätta, men nu sitter jag på en hemlis till, den här gången handlar det om mej…En  massa hemlighetsmakeri än så länge, men…….går det vägen så lär ni se. ha ha ha ha ha ha ha…..Fan, kommer få så svårt att hålla truten om detta *asg*
Ps´Tills jag vet mer så kan jag tyvärr inte ens dela den med mina bloggvänner som jag trots allt litar på till 120%. Ni får ge er till tåls Blinkar

iaf…Här kommer ett myskort på dagens Berra Ler

Börjar verkligen bli mer o mer sur över kameran i Iphone 4…….Vilket skit. Dom två översta korten är tagna tidigare på dagen i dagsljus…..Huuuu, det skulle man ju inte kunna tro Ledsen

Frågan är…jag står i valet o kvalet om jag ska inskaffa en 4s eller om jag ska vänta nåt år på nästa som förhoppningsvis får större skärm, men den lär ju dröja nåt år Ledsen

 

Inga kommentarer: