måndag, oktober 31, 2011

Jag har världens finaste barnbarn…..

Här är verkligen full fart, fattar inte vart jag får all ork ifrån *s*

Natten mellan Lördag och Söndag brann det till ordentligt på jobbet, det började klockan 23-30, då ringde DSB och behövde 7 bussar mellan Alingsås och GBG…..Hur kul va det då…Lördag kväll, halloween och skaka fram 7 bussar som skulle gå omgående….Inte kul kan jag säga *s* fast ändå kul på nåt sätt, jag fick ju iaf öva på att ringa efter buss *s* Vi var klara och hade fått in alla bussar när klockan var 03, då satte vi oss och pustade ut….För att upptäcka att det ju var dags att gå över till vintertid,  dvs. dra tillbaka klockan  timme…Jo tjena…..helt plötsligt hade vi 5 timmar kvar istället för 4 *asg*…..

Hur som helst så älskar jag mitt jobb Blinkar och är så himla överlycklig att jag blev tipsad av Sandra om det Ler

 

Söndagen sov jag till 12:00 och sen åkte jag hem till carro och Magnus, passade Berra i nya huset medans dom städade klart det sista i gamla lägenheten…..Nu är det KLART, TOMT, FINITO…Nu kan du ta tillbaka din lägenhet och vi slipper ha med dej och göra för all framtid LYCKA

Idag har jag varit med Carro på Erikslunds nya shoppingcenter och på Ikea, inköp av lite säkerhets grejer till huset, dörrstopp och luckskydd osv Ler

Inte imponerad alls av det som skulle vara sånt mekka Ledsen

Berra tyckte dock att det var spännande som sjutton, vägrade att lägga sej i vagnen, skulle absolut vara med hela tiden *s* Då kan det sluta så här…

Upptäckte idag att han helt plötsligt fått en tand *s* Lilla skrutt, han är ju helt otrolig, har inte märkt nånting på honom att han skulle haft ont eller så. ha ha…Lillskrutt

Idag har han också för första gången åkt rutchkana och det tyckte han va jätteskoj Blinkar

 

Händelserika dagar kan jag säga *s*

Idag ringde Mona också och berättade att Tino klarat teorin på första försöket, uppkörning om några dagar och jag håller verkligen tummarna att det går vägen Blinkar

Tänk känslan att hon snart kan komma och hälsa på och det inte hela tiden måste vara jag som åker dit yyyyeyyyyyy Ler

 

Sängen kallar….Night

Inga kommentarer: