fredag, oktober 21, 2011

Tuttarna :-(

 

I flera dagar nu har jag haft extra ont i tuttarna, speciellt den vänstra, den som jämt krånglar *suck*

Vet fan inte hur jag ska orka vänta på ett nytt ingrepp, kan ju ta upp emot nåt år innan det blir aktuellt…..Börjar allt mer känna det som att det är fan dags att ta bort skiten

;-(    det tråkiga är att jag tror inte värken kommer försvinna för det….

Idag bastade jag på kvällen och efter bara 10 minuter i ynka 60 ¤ så var brösten alldeles röda och gjorde jätteont. Ungefär som i Thailand när huden sprack för att den är så satans tunn Ledsen pga av värmen…..Ska det va så här…..Fan det har gått 7 år sen första operationen i Uppsala…ska jag NÅNSIN få ett drägligt tuttliv ??

 

ORKA Ledsen

Jag vet…Det här va ett negativt inlägg, jag känner inte riktigt igen mej själv efter att ha varit så positiv dom senaste veckorna, men viss smärta går inte bara att ignorera, den bara är och den är fan skitjobbig Ledsen

 

Inga kommentarer: