lördag, oktober 30, 2010

Grymt ledsen o besviken :-(

Hela eftermiddagen har jag varit så glad, suttit och gjort upp planer om att ev åka o hälsa på min gamla skruttiga mormor i Sthlm i veckan, så glad över att ha en ny bil som man törs åka längre sträckor med.....

Det fanns 2 anledningar till att Chryslern såldes, den ena var att den låste sej hela tiden och den andra var att instrumentbelysningen inte funkade.....

Det sista jag frågade killen idag var om instrumentbelysningen funkade, eftersom det var dag och ljust så såg man inte om den lös....Ja oooooja, sa han och man kan även vrida här om man vill tända annat och mer......


Nu när det börjar mörkna så gick jag ut i bilen för att kontrollera, ville väl få njuta av en upplyst instrumentpanel......

Tji, va jag bedrog mej, kolsvart och hur jag än vrider o vänder på den förbaskade knappen så händer ingenting....NADA....INGENTING inte nånstans i bilen, så vad han menar med mer och annat det undrar jag ju :-(

Upptäckte också att det är jättesvårt att låsa och låsa upp den :-(

Fyy fan säger jag bara för oärliga folk :-(
Blir så ledsen, fan om ni bara visste hur jag sparat, försakat och gnetat ihop dessa pengar *gråter*

Inga kommentarer: