söndag, oktober 10, 2010

Underbara kommentarer *s*

Som sagt, jag har valt att ha mina inlägg öppna för kommentarer, ibland är dom positiva, men för det mesta så verkar det som dom är negativa.....Jag vet inte vad det är med bloggvärlden, men det verkar finnas en skara människor som bara är ute efter att hitta bloggar att dänga ner på *s*

Sist nu så är det nån Berit som verkligen inte verkar gilla att jag skriver att jag VILL jobba...ha ha ha ha

Lägger jag nån tid på det.......Nääää......

Jag väljer istället att berätta att Micke haft Jazze här i helgen  :-)
Jag skrev på facebook att jag ville fondya, Carro bjöd ju så klart in sej själv ganska fort *s* Glad är jag för det :-)
Då kom jag på ideén att vi skulle fråga lillskruttan om hon ville komma, och det ville hon så klart, när hon hörde att Magnus o Carro skulle komma, det slutade med att både Krull o Jeanette kom :-)

Så underbart god mat, så underbart trevligt hade vi det....

Och idag TACK Sandra för den billiga samsungen, sååååå kul att få göra Jazze glad, hon hade verkligen önskat sej en cool telefon :-)

Nu ska kärringen sova och försöka tänka bort alla elaka beritar *asg*

Sov gott berit....vem du är är *s*

3 kommentarer:

Bunny sa...

Läste... Berit...

Vilka små TROLL det finns som kommenterar!!

Kram <3

raggartufsen sa...

Eller hur *s*
Tur vi har våra bloggar, så dom har nåt att göra *s*

Bunny sa...

*skrattar*

Det är väl bra tur det!! För egna liv verkar de inte ha :P

Fan... Skaffa en egen blogg då lixom...!

BLÄ på dem!!!

TROLL!!!