måndag, oktober 25, 2010

Lättlurad

Jag tillhör skaran som går på all reklam ha ha.
Den här veckan hade jag tänkt att jag skulle hålla lite diet eftersom Micke är i Sthlm på kurs. Kom just från affärn.



Såg reklam om den här på tv igår *s* den såg så god ut :-)...... Det va den också. Ha ha.

Kom som sagt just hem. Har varit på Iris Hadar. Jag trodde det va meningen att jag skulle sitta i statuten idag. Men vi pratade bara. Och tack o lov så slipper jag systugan. Ska dit på onsdag igen, då ska jag få sortera lite mappar. Gör 10 ggr hellre det än syr :-)

Han ska nu börja leta företag som vill ta emot mej. Skulle börja med scandic hotell på min önskan. Vill gärna ha nåt i receptionen nattetid :-)

Nu ska jag njuta av min choklad och en kopp kaffe :-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Bunny sa...

Vad skönt att det gick bra idag :)

Kram <3

Kicki sa...

Kul att höra att det gick bra i dag.. Kram