fredag, september 09, 2011

Ingen vill prata med mej och mina bilder visas hel vilt till vem som helst :-( Tack för det Facebook !

 

För nån vecka sedan så lanserades NYA facebook..."igen" Wow sa jag då, jag  va jätteimpad av att man kunde välja direkt när man skrev vilka som ska kunna läsa statusuppdateringarna.....På nåt jävla sätt så lyckades jag själv ändra den inställningen när jag skulle skriva nåt....Jaha.....Bara jag själv kan se mina statusuppdateringar.....Jaha.....

Varför !!!

Visst har jag reagerat på att ingen har kommenterat nåt jag skrivit, visst har jag funderat på det en del, men va ska man göra lixom *s* (Hallå.....Varför tror dom ens att man vill sitta och skriva till sej själv ??????Varför finns ens inställningen ???

Det här upptäckte jag pga. av att jag idag fick en notis om att en vän till en vän som jag för övrigt aldrig hade hört talas om, hade gillat och kommenterat supergamla bilder som jag har i mina album, min tanke blev omgående, hur fan är det här möjligt, jag är väldigt strikt med vad jag delar med mej av och dom som inte är mina vänner ska fan heller inte kunna tjuvkika på mina bilder...Thats it....men hu...hur kunde det här gå till då ?

Jag vet att jag gjort nåt undantag med bilder på Berra som Carros vänner annars inte kan se, då har jag klickat i att vänners vänner ska kunna se dom....Men min tro har ju då varit att det bara varit det specifika albumet, men som det nu visar sej så sitter jag tydligen och delar med mej av alla mina album till allt o alla :-(

Och vad värre är, jag hittar ingenstans i det nya vart och hur jag ändrar tillbaks det *grrrrr*

Varför finns inte möjligheten att dela specifika album, varför ska jag behöva välja antingen allt eller inget :-(

Det här retar mej nåt förbannat, varför ska man krångla till det så folk inte fattar hur man ska göra.....Jävla pissfejjan :-(

 

Inga kommentarer: