tisdag, september 20, 2011

Berramys & wordfreusrekord :-)

 

Min dag började med ett rekord på wordfeud Ler


 

Det ska vara kul att åka hem till Carro och hälsa på Berra, men idag var det inte så skoj Ledsen
Carro är helt uppriven av det här med flytten, hon har sån panik att man nästan kan se den. Va ska hända med henne, vart ska hon ta vägen…..Frågorna är många nu. Och inte blev humöret bättre av att “nån” bokat fel tid åt henne i tvättstugan efter att ha tvättat i helgen utan att “tala” om det *grrrrr* Fan dom kunde inte ens komma in och säga hej till Berra efter att dom haft den Ledsen

*SUCK* Vi fikade iaf och jag har lekt med Berra, vi har dansat och hoppat, han i hoppgungan och jag på golvet *s*…..Kondis…..Nääääää inte alls *s*

Eftersom jag var tvungen att handla på vägen hem så åkte jag redan vid halv fyra idag.

Kort blev det iaf en hel massa och här kommer lite hopjoxade gobitar Rött hjärta

 

Nu dags för radhusbiff Ler


Inga kommentarer: