tisdag, september 13, 2011

Första bokningen på egen hand avklarad :-)

 

Tog mod till mej idag och skötte en bokning helt och hållet. Var nervös som fan och trodde jag hade lagt på luren iom att jag skulle rätta till headsetet *s* man trycker in en liten knapp placerad just på den lilla delen som sitter över örat, så lyfts luren från ställningen, man får ton och slår numret. men när jag hade rättat till headsetet så tyckte jag att jag fått så konstig ton så jag trodde jag lagt på luren*asg* Så var det inte, det är tydligen sån konstig ton om man inte skyndar sej att slå numret *s*

Iaf så blev det 4 totalt som jag fixade helt själv Ler med tungan ute
Tycker att det är sjukt kul och tiden rinner iväg fort som sjutton Ler
När Sandra säger åt mej att gå hem så tror jag nästan att hon skojar Ler med tungan ute

Nästa vecka ökar vi en timme om dagen så då blir det 6 timmar 2 ggr per vecka Blinkar

Träffade även chefen idag, honom jag ringde och frågade om dom ville ta emot mej som praktikant, han va genomtrevlig och kom fram och tog mej i handen och presenterade sej och sa att han tyckte det var kul att jag var där Ler

Sånt känns extra bra med tanke på hur tråkig inställning dom hade på andra stället.

Nu är jag ledig ända till Måndag (Tråkigt)

Men i morgon ska jag träffa Berra iaf, längtar efter skrutten Ler

 

1 kommentar:

Nicole sa...

Är så sjukt GLAD för din skull!!! :))

KRAM!!