lördag, november 27, 2010

Dåligt humör……Allt skiter sej :-(

 

Idag var planeringen lite julpyntning, en bastu och sen fest på klubben……Det blev och blir inget av dessa….

Jag är på ett sjukt dåligt humör, jag känner att nu är det slutet, bara börja leta lägenhet nu då Ledsen

Västerås eller Enköping…….

Tycker den här årstiden är jobbig nog med jul o allt, man vet aldrig från år till år hur man ska fira, ungarna vuxna och med respektive o en annan duger oftast inte, för här får dom inga dyra fina julklappar…Dom får knappt några alls Jag vet inte

2008 firade vi iaf jul och då kom min äldsta och hans äldsta, den kvällen slutade med att hans äldsta spottade mej i ansiktet…Inget jag vill prata om Ledsen

Förra året så kom båda mina tjejer och en kompis till Carro och Carros kille Magnus så klart…Vi hade skitkul Ler

I år….har fan ingen aning, hörde snack om att Anders ( barnens pappa) sagt till Carro att dom va välkomna å fira där, men vet inte om hon tänkt att göra det.
Det humöret hon är på nu i dagarna gör att jag vill inte fråga henne heller…..Hormonstinn gravid i vecka 24. Ha Ha…

Sen har vi ju det här med julbord…….Minns fan inte när jag va ute och käkade julbord sist, blir ju så när man inte har nåt jobb Ledsen

Inga kommentarer: