tisdag, november 30, 2010

Heligt förbannad

Vart man än går i dagens läge så står det försäljare och sliter i en. Kapa jacket. För över din hemtelefon till Tre !!! Jo tack. Hade jag gått på den så hade jag inte haft vare sej telefon eller internet ikväll. Och det är inte första gången :-(

Helt plötsligt kunde jag inte surfa på datorn. Tänkte då att det va ödet. Att jag borde gå och lägga mej. Men sen upptäckte jag att jag inte hade nån service på iphonen heller. *grrrr* har prövat att starta om den som dom alltid föreslår. Men det funkar inte iaf. Den bara söker och söker. Tack o lov så har vi inte sagt upp Telia ännu och ska det fortsätta så här så gör vi nog inte det heller.
FAN.... Tänk om man inte hade haft dom nu och det skulle hända nåt. Hur jävla kul är det på en skala. 5 km till stan :-(
Faaaan va arg jag är nu :-(


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: