söndag, november 14, 2010

Vansinnigt rolig helg :-)

 

Har verkligen haft det kanon, även om huvudvärken slog till på Lördasgnatten, jag hann dansa lite iaf innan jag fick ge upp redan kl 24.00 Ledsen

Men som sagt, jag hade hunnit dansa lite, käkat kanongott på buffeén och sällskapet har varit bättre än bäst Ler

Idag va alla lite sega * s* mest suttit i funclub och tittat på alla som orkade hålla igång…

När vi kom hem  skulle vi titta på Amacing Race på 6:an…Trodde vi….Det visar sej att vi inte har den kanalen alls idag Ledsen Muttrar argt, av nån anledning så har vi fått in Örebromasten och den är inte lika bra, så 4:an & 6:an finns inte *grrr*

Får ringa Boxer imorrn och kolla upp det….

Känner att jag har mycket att ta igen här i cybern, men jag orkar inte det ikväll…

Natti Natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad roligt att ni hade kul!! Hur var den nya praktikplatsen...?

Kram <3

raggartufsen sa...

Tar ett tag att hämta sej efter en sån resa *s*
Har inte varit på praktik, IH ringde mej imorse, dom hade fått nåt förhinder så jag ska dit på Torsdag istället....