torsdag, november 18, 2010

Mitt nya jobb :-)

 

Mitt jobb och min arbetsuppgift….Att sköta den här sidan Åt dom…..helt galet, eller jobb o jobb…det är ju en praktikplats, men tänk att få komma ut efter 18 år och syssla med det man gillar Tummen upp

Jag börjar på Måndag och ska vara där Måndagar & Torsdagar mellan 14.00-16.00 till en början är det sagt fram till Februari, men sen kan det förlängas ett år till Rullar runt på golvet och skrattar Om det nu funkar, fast jag tror att jag kommer klara det Ler

Alltså…..kan det bli bättre * s*

Efter besöket där så var jag till Huyndai och beställde extra nycklar till bilen,  kommer kosta 650 kr Nyah-Nyah Men det är det värt att ha ett par extra Ler

 

Nu ska jag faktiskt ta och baka älsklingbullar, har inte bakat på säkert nåt år och fick bara en sån lust…

 

Glad, Glad, Glad Blinkar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad jag är GLAD för din skull!

*hjärtar dig*

raggartufsen sa...

Tack vännen :-)
Känns riktigt skönt nu kan jag lova ♥