måndag, november 22, 2010

Kanondag :-)

 

Vet inte hur jag ska beskriva den lycka jag känner just nu, få jobba med det jag verkligen älskar Skrattar

har haft så fantastiskt kul på praktiken idag :-) Tiden gick så fort och helt plötsligt var det dags att gå hem he he.

Idag fick jag sitta och prova mej fram bla i ett program dom använder sej av för att göra banners

( ALEO Flash intro banner.)

Det första jag gjorde när jag kom hem va att hämta ett demoex som man får ha på datorn i 30 dagar...Guuud jag bara måste ha licensen till det sen Nyah-Nyah

Efter "Jobbet" va jag och tränade för första gången den här omgången....Köpte mej ett träningskort på 4 månader.

Med posten i morse kom besked från Akademikliniken, biståndet beviljat. Så nu blir det operation 11 Januari Blinkar

Fan vilket flyt jag är inne i nu *s* Glad :-)

Inga kommentarer: