tisdag, november 16, 2010

Hatar tidiga mornar :-(

 

Kom på igår kväll att jag har besök på EPM idag klockan 8.15 Ledsen

Naturligtvis kunde jag inte somna igår kväll, vaknat flera ggr, haft värsta nardrömmarna, blev uppäten av en haj, min dotter brann inne i en skyskrapa nånstans i Finland…….När jag äntligen somnade ringde väckarklockan *suck*

Har redan avbokat ett möte med läkaren och det är flera veckors väntetid till honom……Så…..det är bara att pallra sej ivägLedsen

Sen har jag lovat bort mej till Carro, ska åka med henne till Sthlm och hämta ett skötbord och en spjälsäng, mitt i sumpan mitt i rusningstrafiken i eftermiddag, jag är alltid livrädd när jag åker med andra, speciellt med henne, för hon är så hetsig och hon mår illa som sjutton att åka med andra nu i graviditeten….så det är bara blunda, bita ihop och låta henne köra Förvirrad

Usch vilken dag Ledsen

Inga kommentarer: