onsdag, juni 22, 2011

Halvmotigt….

Känns lite halvmotigt att åka till kliniken idag Ledsen

Dels för att jag gått upp så mycket i vikt och dels pga sjukdomen som drabbat min familj Ledsen Känns liksom som att jag borde ha annat än mina pattar att lägga fokus på…..

Men…….Samtidigt så är det skönt för mej att ha nåt att fokusera på….

Idag ska  jag dessutom få skjutsa xxxxxxx till karolinska sjukhuset. Hxn hade fått en läkartid idag, trots att Hxn inte gjort magnetröntgen eller lungröntgen ännu, så det är med blandade känslor eftersom vi nu inte vet vad det här läkarbesöket handlar om. Är det bara ett rent informationsmöte eller vad ??

Skönt iaf att få träffa nån och kanske få lite svar  på några frågor man har Besviken

Så…Här sitter jag nu tidig morgon, ska åka vid 07.30…..Mitt eget läkarbesök på kliniken har jag klockan 15.15 så det kommer bli en lååång dag….

___________________________________________________________

Igår var det ju Tisdag och Berra efterlyste mej på Facebook *s*
Så jag åkte dit och pysslade med honom medans Carro fick lite tid att dona i trädgården Ler

Han är så mysig nu, en härlig ålder, när man pratar med honom så skrattar han….Ja ni som inte kikat på filmen som jag  delade i förra inlägget kan ju göra det *s*

Det är svårt att INTE skratta och bli glad när man tittar. En film som jag kommer ha och titta på när jag har mina dåliga dagar Ler

 

Nä. nu en sigg och sen klä på sej.

 

 

Inga kommentarer: