onsdag, juni 22, 2011

Puuuh vilken dag…..

 

Uppe med tuppen i morse, gav mej iväg till Sthlm och var framme hos xxxx redan 8.45.
Där ifrån vidare till Radiumhemmet på Karolinska, styrd av gps:n som naturligtvis gav oss den krångligaste vägen….Jag brukar kalla den för henne/hon, men efter idag och med tanke på hur mycket fel den har jämt så är det i fortsättningen en han…Så det så *s*

Först fick vi träffa en läkare och redan då fick vi ett smärre chockbesked….xxxxxx Ska komma in redan i morgon och sövas för en grundlig undersökning, det hade xxxxx inte fått veta innan….På det kom så klart massor av frågor, besöket tog ca 1 timme. Sen efter det fick vi träffa sköterskan, sen blodprover och till slut narkosen.
Som tur är så spelade jag in alla möten på iphonen Ler

Lite jobbigt att det kom så hastigt, men också superskönt att vi redan imorgon kan komma att få ett besked hur långt det gått i just det området dom hittat skiten Ledsen
Plus att xxxxx hinner inte gå och oroa sej för narkosen…Pang på rödbettan bara *s*

Sen efter det skjutsade jag hem xxxxx igen och följde med upp på en snabbsigg på balkongen.

Sen efter det var det dags för mej att åka iväg till AK för återbesök.
Det blev jättekonstigt och jag vill absolut inte klaga, men det gick inte som jag ville, jag fick påfyllning på bröstvårtorna och hann nämna att det INTE hade blivit bra sen sista op, men det ända jag fick till svar va att då får jag vänta till dom nya implantaten blivit testade och godkända….Dom ska börja testas i höst….Så nu….1 års väntan igen innan det ev händer nåt, under tiden ska jag gå här och ha ont LedsenOch sen ska det återigen ansökas om bistånd från kirurgen *suck*

Lite snöpligt måste jag säga…….

Sen hem……….Tog 2 timmar och 10 minuter från kliniken och hem….Fyy fan säger jag för Stockholm och deras trafik, jag fattar inte att man kan bo så där och behöva genomlida detta kaos varenda dag till och från arbete, jag fick panik efter 10 minuter i stillastående köer Ledsen

Extrafiler för bussar i linjetrafik på dom flesta ställen som gapar tomt medans trafikanterna står still i dom andra två filerna, varför i helskotta inte låta bilisterna använda gräddfilen vissa hektiska tider *grr* Till slut gjorde jag som alla andra, jag slängde mej in i gräddfilen jag med…….Lagtrots ha ha…Jag vet och det skiter jag i *s*

Älskar mitt lugna Västerås Ler

Midsommar närmar sej och helst skulle jag vilja stryka ett stort streck över hela jävla helgen, fullkomligen hatar alla såna här storhelger där det är så givet at man ska umgås med släkt och vänner…Fan om man inga vänner har då *suck*

Eller om man helt enkelt bara trivs hemma i sin vrå, jag vill inte flänga iväg och känna att man ska behöva åka hem på kvällen, bara jävligt jobbigt, dessutom så vill jag gärna vara hemma nu ifall xxxxxx skulle få för sej att dom vill komma.

Ja Ja…..Life sucks Ledsen Nu har vi iaf blivit inbjudna till släktingar, men jag är ärligt inte så sugen på att umgås den här helgen, men avvaktar med att bestämma mej tills imorron när jag fått lite besked efter xxxx undersökning.

När jag åkte förbi Enköping så ville jag så gärna stanna en snabbis och pussa på Berra, men jag var så totalt tom i bollen att jag inte ens orkade det Ledsen

Kvällen har ägnats åt att lyssna på bandupptagningarna från dagens möten Blinkar Prisa den som uppfann smartfånen och alla nyttiga verktyg man kan ha i dom, voicerecorder måste nog vara det bästa verktyget jag haft på många år Ler

Nu en sigg och sen ska jag nog göra tidig kväll för som sagt, jag är helt tom i bollen.

 

Inga kommentarer: