fredag, juni 10, 2011

…….

 

Långt mellan inläggen nu…..Det är sommar Sol

Haft en dust med Roger Söderwall (Moderatpuckot) Intressant prick med helt skadade åsikter, skrämmande om alla moderater tänker likadant som han gör ( Men det gör dom ju, därför vi har fas3)

Undrar lite nyfiket hur många fasare han har i sitt företag ?

Iaf…Nu har jag inte bara skräp-postmarkerat, jag har BLOCKAT honom helt från mailen, jag klarar mej bättre utan såna trångsynta människor Ler med tungan ute

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I Torsdags var det dags för pysselsättning på Iris Hadar igen, fick återigen sitta och leka sekreterare för deras fotbollslag (Som inte ens finns) Det ska göras spellistor och föreningsträffar osv, allt för att spionera på hur jag klarar av att sitta framför datorn och ta  tag i problem som dyker upp i det administrativa….Som jag skrev förut….som att testa om jag klarar av att svara i telefonen Förvirrad

Fick också ÄNTLIGEN besked…..Min handläggare på arbetsförmedlingen som ställt in 2 möten pga sjukdom kommer inte att komma tillbaka…med den vetskapen jag har om utförsäkringar och sjukskrivningar 2011 så måste hon ju vara dödssjuk stackarn Strax tillbaka INGEN får ju vara sjuk idag….så……

Det här innebär nu att jag får en ny…….Tur i oturen är att jag får den kvinna som hade hand om mej under mina första tre månader som utförsäkrad…hon som lovade mej dyrt och heligt att det här skulle vara nåt bra, att vi skulle kunna hitta en lönebidragsplats……det var exakt i Juni…..FÖRRA ÅRET……

Väntar med spänning på vad hon har att erbjuda mej nu……Möte 20 Juni….

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Skattepengarna har kommit Tjooohooooo…….hade mycket planer med dom……Men som vanligt så räcker dom inte till hälften vad man tänkt sej Ledsen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Den 22 Juni har jag återbesök på Akademiska……Nu jävlar…Nu jävlar……jag tänker inte ge mej förrän jag fått som jag vill, jag tänker inte ha det så här i resten av mitt liv, jag pallar inte, jag orkar inte, jag vill inte Ledsen
Nu vill jag ha ett slut på det här…fan jag är inne på 7:nde året nu *suck*

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Skrek ut ett hjälp på Facebook här om dagen….Jag ville ha tips på bra/bästa frissan i stan….Fick ett tips och kollade upp den hemsidan….bara avfärgning skulle kosta 700 kr i TIMMEN , slingor/färgning 1200 kr och klippning 480 kr……Alla som kan räkna har ju räknat ut att det där är över 2000 kr…..Dom ahde jag INTE Visar tänderna…Så det är bara att åka till maxi och köpa sej en kartong själv blondering för 79 kr och sabba håret igen *suck*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Midosmmar närmar sej med stormsteg och självförvållat så står vi utan sällskap eller evenemang att roa oss med Ledsen
Pratade med Mona för nån vecka sedan och fick ett velande svar, samtidigt så sa jag till henne att vi inte visste om det händer nåt inom raggarsvängen som vi kanske ville åka på…så vi lämnade det i luften…..I samma veva så pratade jag med Carro, hon ville fira nånstans där det var dans runt midsommarstång osv…alltså riktig dans, inte bara våran stång med en döskalle som toppkrona *s*´

Ja…Sen blev det så att X.et och hans nya bestämde sej för att fira med barn och barnbarn och nu helt plötsligt ska både Mona och Carro dit istället….såååå här sitter vi nu igen…för vilket år i räkningen vet jag inte…orkar inte och vill inte ens tänka på det Ledsen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Solen skiner, det är stekhett om dagarna, poolen har 26 grader utan att vi värmer upp den…..Livet är helt fucking underbart Skrattar och jag är väldigt frånvarande från Internet *Sorry*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Idag är också första gången på länge som jag inte har Berrabesök en Fredagskväll *snyft* Saknar ……Brustet hjärta

Japp….all from me tonight……

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sen skriver vi lite historia också….igår var det omröstning i riksdagen om Fas3….Alliansen blev tack vare SD nerröstade….Fas3 ska stoppas…..Jippppie….NOT'

Fan det är ju bara ett luftskott, efter att jublat av lycka kom man snart ner på jorden, nu visar det sej ju att alliansen har typ hur lång tid på sej som helst innan dom måste sätta det i verket Ångande arg Oppositioenn hotar med nyval till hösten….men det kommer ju aldrig hända…Eller ??