tisdag, juni 07, 2011

It´s Official…Tisdag=Enköping *s*

Ha Ha……Som dom senaste Tisdagarna så har jag även idag tagit mej en tur till Enköping och lilla Berra. Idag slog jag två flugor i en smäll, då jag hämtade babysittern jag vann på Tradera för 106 kr Ler Vi tog en promiss och hämtade den på Munkan.

Jösses vad snygg den va, hade aldrig kunnat drömma om att den skulle vara så fräsch. Ler med tungan ute Fanns till och med gungfunktion på den, det hade jag missat helt *s*

 
Det första carro la märke till va att den va grön i detaljerna. ha ha. Erbjöd henne att hon kunde behålla den hemma hos sej så kunde jag ta den andra som hon har, den ska ju trots allt bara användas när dom är här på besök och NÄR jag är barnvakt *s*

Men den saknar liksom sidor, så hon ville behålla sin som dom hade, kändes tryggare och det kan jag förstå Blinkar

 

På tillbakavägen tog vi vägen genom stan och köpte oss varsin glass på torget Tummen upp

Sen gosade jag en massa med Berra nakenfis, som by the way passade på att både kräkas och kissa på mej *s*

 

På kvällen har jag bara softat, badat i poolen, vattnet i trädgården och nu sitter jag slösurfar Ler

 

Inga kommentarer: