onsdag, november 10, 2010

Arg, förtvivlad, ilsk och ledsen

Gråtande ansikte

 

Har ägnat mej åt snöröjning sen klockan 10.00 till NU……..Blandat skottning och snöslunga, men den förbannade snöslungan är så sunkig så den orkar inte när det är sån här blötsnö, man får trycka fram den med fötterna två steg, sen skaka loss all snö som fastnat i utsprutet, sen två spark fram igen, fan jag är helt slut Ledsen

Allt detta bara för att jag är tvungen att inställa mej på Iris Hadar idag kl 13.00 Djävul

Jag trodde att det var Champixen som gjorde att jag var så deprimerad förra vintern och all som oftast hade tankar om självmord….NU vet jag…

Det är ta mej fan snön Djävul

Jag som knappt i vanliga fall orkar ta mej till verksamheten och vara där i 2 timmar, måste alltså idag, dyngsvettig och helt slut ta mej dit, i det hela så blir mitt pass idag från 10.00 till 15.00 Irriterad

Förstår inte hur jag ska orka OCH detta är vinterns första dag Irriterad

Hjääääälp………….

Som om inte allt detta vore nog sp har min Iphone kukat ur också, helt plötsligt visar den helt fel tid, klockan är nu enligt iphonen 09.20 Tummen ned

Usch…jag orkar inte Sjuk

Inga kommentarer: