måndag, november 01, 2010

Iris Hadar idag

Snart dags å åka iväg till dagens mappsortering på Iris Hadar...


Lite nervös är jag för jag har ju ny bil, jag har nån konstig inbyggd rädsla för nya bilar, innan man vet att allt funkar och att man kommer från A till B..


Haft en rolig förmiddag med Bunny på fejjan :-)


Fan va jag är glad att jag snubblade över henne ( Minns fan inte hur)


Micke ringde, han är framme i Sundsvall nu iaf, resan hade gått bra, men han var trött, tror jag det, lång resa på väg han aldrig åkt förut, hoppas han får en någorlunda kort dag, så han får komma till hotellet och vila upp sej :-)


Ska ta mej till apoteket sen också, tror jag fått fel champix den här gången också, men måste lyssna med dom *suck*
Tanken är att jag ska börja med dom så jag blir rökfri nån gång i mitten på Nov, då hinner jag vara rökfri 1½ månad före operationen :-)

1 kommentar:

Bunny sa...

Detsamma!!! Sjukt glad att Du skrev till mig!!! ♥